×
Auto

Aasta auto valimine kui neljarattaliste missivõistlus

01. detsember 2017, Ylle Rajasaar
17
Tänavu märtsis lõi Opeli töötaja Genfi autonäitusel läikima uue Opel Insignia, mille Eesti autoajakirjanikud valisid aasta autoks 2017. Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS

Aasta auto tiitel võib küll olla tore värviline vinjett, aga mitte originaalne ostuargument.

Parim maastur, Kuldne Rool, AutoBest, Eesti, Läti, Leedu, Euroopa, maailma, maailma naiste jne aasta auto... Vingeima auto konkursse korraldatakse igal aastal samasuguse järjekindlusega nagu omal ajal (ja mõnel pool kuuldavasti veel praegugi) missivõistlusi. Kuna autod erutavad mind rohkem kui kaunid naised, olen neljarattaliste iluduskonkurssidega paremini kursis. Ent paralleeli missivõistlustega ma maha tõmbama ei rutta.

Mäletan, et esimene Miss Estonia oli Heli Mets ja seejärel anti tiitel Liis Tappole. Sealt edasi on Valeri Kirss rohkem uunikumidega tegelenud... vist. Tean, et eelmine kord võitis Eesti aasta auto (EAA) tiitli Opel Astra ja tänavu Opel Insignia (tiitel antakse uueks aastaks, seega Insignia on 2018 EAA).

Ent miks inimesed ei torma Eesti aasta parimat autot ostma?

Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>